WEBDESIGN

Zabýváme se tvorbou webových stránek – webdesignem. Často se na nás zákazníci obracejí s požadavkem o vytvoření webových stránek pro jejich firmu, nebo podnikání. Bohužel, však sami nemají představu, co vše je k tomu zapotřebí.

Zajistíme pro Vás kompletní servis spojený s nákupem domény, nastavením bezpečnostních prvků jak na doméně, tak na serveru, kde budou umístěny Vaše webové stránky. Nedílnou součástí je také mailový server, který nakonfigurujeme přesně pro Vás. Nebudou Vás trápit nepříjemné SPAMy a budete mít mailový provoz kompletně pod kontrolou.

Příklady redakčních systémů

Wordpress
Joomla
Drupal

WEBMARKETING

Propagace webové prezentace je velmi důležitá. S tím je velmi úzce spjato SEO – (Search Engine Optimization) optimalizace pro vyhledávače.

Správně nastavenou optimalizací velmi významně zvýšíte šance na nalezení Vašeho webu a také tím poskytnete zákazníkovi přesně ty informace, které potřebuje.

Pomůžeme Vám analyzovat návštěvnost Vašich webových stránek pomocí nástroje Google Analitycs a zároveň Vám nastavíme propagační kampaně pomocí nástroje Google Adwords, abyste byli vždy k zastižení.

Společnost Google poskytuje mnoho dalších nástrojů, které jsme připraveni použít, abychom zvýšili atraktivitu a prestiž Vašich webových stránek.

O webdesignu

Velmi důležitým faktorem webdesignu je hierarchie webu. Při dodržení správné hierarchie webu, finanční a časové náročnosti tvorby webu, bude odražena konkurenceschopnost prostředí, do kterého je web zasazen – čím je lepší konkurence, tím vyšší jsou nároky na zpracování webu a jeho vlastnosti.

Pro ilustraci mi dovolte konkrétní příklad – státní správa může z pohledu webdesignu skončit na přístupnosti, protože přístupnost je částečně podložena legislativou. E-shop s parfémy musí být nejen technicky správně vytvořený, ale zároveň dostatečně přesvědčivý, jinak nemá šanci fungovat a vydělávat.

Stupně jsou seřazeny v opačném pořadí, aby dávaly smysl ve čteném textu, tzn. nalezitelnost je základ, do kategorie dlouhodobě smysluplných webů se dostanou prakticky jen jednotky webů. Stupně nelze přeskočit – skvěle přesvědčivý web, který jeho cílová skupina nedokáže najít, je majiteli k ničemu.

  1. Nalezitelnost – web je nalezitelný pro jeho cílovou skupinu s využitím optimalizace pro vyhledávače, marketingu, sociálních sítí, popř. předáním vizitky
  2. Dostupnost – web funguje technicky bezchybně a rychle se načítá (např. netrhá se text při jiném rozlišení)
  3. Přístupnost – web jsou přizpůsoben pro zobrazení na mobilních telefonechch (tabletech), pro nevidomé/postižené a je napsán sémanticky správně
  4. Použitelnost – web je jednoduchý pro používání – využívá design patterns a má dobře navrženou informační architekturu
  5. Intuitivnost – ovládání webu se shoduje s mentálním modelem jeho návštěvníků (příklad: mapu je možno ovládat tahem myši a nikoliv jen pomocí klikání na růžici – oba přístupy jsou použitelné a pochopitelné, ale pouze první je intuitivní)
  6. Důvěryhodnost – web je důvěryhodný pro návštěvníky (důvěřují provozovateli natolik, že jsou ochotni provést konverzní akci)
  7. Přesvědčivost – web využívá principy lidského chování k tomu, aby návštěvníka přesvědčil ve vykonání konverzní akce
  8. Emocionální propojení – web využívá emoce, aby si ho návštěvníci zapamatovali a vrátili se na něj (např. tzv. roztomilé obrázky)
  9. Příjemnost – používání webu zanechá v návštěvníkovi kladný pocit a ten ho začne využívat opakovaně, protože ho to baví (nejčastěji díky kombinaci psychologie, gamifikace a skutečně užitečného obsahu / funkcionality)
  10. Smysluplnost – web má systematicky uspořádaný text, tak aby dával smysl

Ceník

Tvorba webových stránek je provázena četnou komunikací mezi oběma stranami a to hlavně z počátku spolupráce. Je velmi důležité, abychom správně uchopili celou koncepci a převedli ji do reálné podoby. Nedá se tedy přesně určit cena balíčku. Níže bychom Vás rádi informovali o přibližném cenovém rozmezí za tvorbu webových stránek.

Jednoduchý web

obsahující základní informace o firmě

do 10.000,-

  • vlastní doména (www.vašedoména.cz)
  • jednostránková webová prezentace
  • 5 mailových schránek
  • 10 mailových aliasů

Členitější web

s dalšími podsekcemi a kompletními informacemi o firmě a sortimentu

10.000,- až 50.000,-

  • vlastní doména (www.vašedoména.cz)
  • vícestránková webová prezentace
  • 15 mailových schránek
  • 20 mailových aliasů

All inclusive web

s podsekcemi, e-shopem a napojením na účetní systém

od 50.000,-

  • vlastní doména (www.vašedoména.cz)
  • vícestránková webová prezentace
  • neomezeně mailových schránek
  • neomezeně mailových aliasů
  • vlastní e-shop
  • napojení e-shopu na účetní systém